CuritibaDiagram struktur pengubah kuasa tenggelam minyakIndustri yang berbeza

  • masa pelepasan:2024-02-17 21:10:48
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:109
  • Penerangan pantas:

    Curitiba,Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk m

Kandungan artikel

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

CuritibaPembuat pengubah mengatakan pada tahap ini, pasar pengubah penyimpanan tenaga China adalah relatif terbelah, ditambah dengan keterangan faktor seperti ambang rendah di lapangan, syarikat yang tidak sama, kekurangan penilaian dan spesifikasi, dan inovasi teknikal yang tidak sesuai,CuritibaUjian rutin pengubah yang ditenggelamkan minyak, yang menyebabkan pemasaran perlahan pengubah penyimpanan tenaga.

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

LoganLangkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa


CuritibaDiagram struktur pengubah kuasa tenggelam minyakIndustri yang berbeza



Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik

Interpretasi dan pengamatanDry type transformer factory

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.


CuritibaDiagram struktur pengubah kuasa tenggelam minyakIndustri yang berbeza



Penukar jenis kering

Julat produkkonduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik,CuritibaPenukar jenis kering 4000kva,CuritibaBerapa darjah pengubah jenis kering bergerak, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Sebenarnya, selain dari aplikasi Biro Kewangan, industri telah cuba untuk membentuk dan meningkatkan komoditi pengubah menurut spesifikasi, untuk mempromosikan peningkatan aras konsumsi tenaga komoditi pengubah.

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

CuritibaContohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

CuritibaMaklumat produk lain
  • KifriPengubah tiga fasa 380V hingga 208vBagaimana industri pembuatan hilang

    KifriPengubah tiga fasa 380V hingga 208vBagaimana industri pembuatan hilang

  • CasertaPembuat lift guntingApa masalahnya

    CasertaPembuat lift guntingApa masalahnya

  • CasertaMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikPengetahuan mengenai pemprosesan dan penyele

    CasertaMuat hidraulik bergerak dan membuka jembatan naikPengetahuan mengenai pemprosesan dan penyele

  • RurmondJembatan boarding mudahSumber Berita

    RurmondJembatan boarding mudahSumber Berita

  • RurmondPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikKeperluan teknikal

    RurmondPlatform penangkapan hidraulik alium selai hidraulikKeperluan teknikal

  • RurmondPlatform angkat aliran aluminumHarga lebih berpatutan

    RurmondPlatform angkat aliran aluminumHarga lebih berpatutan

  • MandaliPengubah tiga fasa 380V hingga 660VApa gunanya dalam peperangan moden

    MandaliPengubah tiga fasa 380V hingga 660VApa gunanya dalam peperangan moden

  • HelsinkiPembuat platform angkat hidraulikApakah ukuran yang betul

    HelsinkiPembuat platform angkat hidraulikApakah ukuran yang betul

  • segera:Peringatan: Maklumat CuritibaDiagram struktur pengubah kuasa tenggelam minyakIndustri yang berbeza memberi anda CuritibaDiagram struktur pengubah kuasa tenggelam minyakIndustri yang berbeza oleh syarikat kami, perkhidmatan CuritibaDiagram struktur pengubah kuasa tenggelam minyakIndustri yang berbeza dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk CuritibaDiagram struktur pengubah kuasa tenggelam minyakIndustri yang berbeza, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian CuritibaDiagram struktur pengubah kuasa tenggelam minyakIndustri yang berbeza. CuritibaDiagram struktur pengubah kuasa tenggelam minyakIndustri yang berbeza di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di CuritibaDiagram struktur pengubah kuasa tenggelam minyakIndustri yang berbeza, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!